Chestionar de satisfacție

În vederea aprecierii îngrijirilor medicale pe care le-ați primit în spital și a creșterii calității acestora, vă rugăm să aveți amabilitatea de a răspunde întrebărilor din chestionarul de mai jos.
Prezentul chestionar este anonim și confidențial.

Răspunsurile dumneavoastră sunt importante pentru noi !

Calitatea dumneavoastră:       Pacient      Aparținător

Sex:      Masculin      Feminin

Vârsta:      mai putin de 20    20-29    30-39    40-49    50-59    60-69    70-79    80 si peste

Mediul de rezidență:    Urban    Rural

SECȚIA / COMPARTIMENTUL în care sunteți internat:

Studii:    Primare    Gimnaziale    Studii medii    Universitare    Postuniversitare

La internare ați fost insoțit pe secție de către:
Personal sanitar
Aparținători
Ați mers singur

Vă rugăm să acordați calificative pentru următoarele servicii:
Cazare:    Nesatisfacator    Bine    Foarte bine
Hrană și distribuirea ei:    Nesatisfacator    Bine    Foarte bine
Calitatea lenjeriei și a efectelor:    Nesatisfacator    Bine    Foarte bine
Curățenie:    Nesatisfacator    Bine    Foarte bine
Calitatea grupurilor sanitare:    Nesatisfacator    Bine    Foarte bine

În cursul internării:
La explorările de pe alte secții/compartimente ați fost însoțit de:
Personal sanitar    Aparținători    Ați mers singur
V-ați schimbat în ținuta de spital în:
Serviciul de primiri internări a pacienților    Salon
Ați ajuns în mai puțin de 1 oră de la internare în salon?
Da    Nu
La internare v-a fost solicitată nominalizarea unei persoane de contact și datele acesteia?
Da    Nu
Ați fost întrebat dacă aveți nevoie de asistență spirituală?
Da    Nu
V-au fost transmise pe înțelesul dumneavoastră informații despre boală, tratament, risc operator, prognostic?
Da    Nu
Ați fost instruit asupra modului de administrare a medicamentelor pe cale orală?
Da    Nu
Ați cumpărat sau v-a cumpărat familia medicamente sau alte materiale medicale necesare tratamentului?
Da    Nu
Vi s-au explicat riscurile medicației prescrise și riscurile asocierilor de medicamente pe care le primiti?
Da    Nu
Personalul medical a utilizat manuși de unică folosință la fiecare activitate medicală sau de îngrijire?
Da    Nu
Vi s-au cerut bani sau alte avantaje materiale pentru realizarea actului medical? (cu excepția sumei care reprezintă coplată în baza legii)
Da    Nu
Ați fost operat/ă? (numai pentru secțiile chirurgicale)
Da    Nu
Vi s-a explicat în ce constă operația și ce se întamplă în timpul ei?
Da    Nu
Înaintea operației vi s-au adus la cunoștință eventualele riscuri în vederea semnării de către dumneavoastră a consimțământului?
Da    Nu
V-au fost explicate drepturile pe care le aveți ca pacient?
Da    Nu
Considerați că în timpul consultului și manevrelor v-au fost respectate demnitatea, intimitatea și drepturile? (utilizare paravane, limbaj, etc)
Da    Nu
Vi s-au adus la cunoștință detalii despre externare?
Da    Nu

Vă rugăm să apreciați calitatea serviciilor enumerate mai jos:

Atitudinea personalului la primire / internare:
Nesatisfacator    Bine    Foarte bine
Atitudinea personalului pe parcursul șederii dvs. în unitate:
Nesatisfacator    Bine    Foarte bine
Comunicarea și atitudinea medicilor în raport cu pacienții:
Nesatisfacator    Bine    Foarte bine
Ingrijirile acordate de către medici:
Nesatisfacator    Bine    Foarte bine
Comunicarea și atitudinea asistenților medicali în raport cu pacienții:
Nesatisfacator    Bine    Foarte bine
Comunicarea și atitudinea infirmierelor în raport cu pacienții:
Nesatisfacator    Bine    Foarte bine
Îngrijirea post-operatorie și ATI (dacă este cazul):
Nesatisfacator    Bine    Foarte bine

Ținând cont de cele menționate mai sus cat de mulțumit sunteți / ați fost?
Nemultumit    Multumit    Foarte multumit

În cazul în care ați avea nevoie de un serviciu medical disponibil în această unitate v-ați întoarce aici?
Sigur nu    Mai degraba nu    Poate    Probabil ca da    Sigur da

Dacă aveți observații și sugestii cu privire la îmbunătățirea serviciilor furnizate de spital vă rugăm să le notați mai jos: